E-poe kasutustingimused

 

Üldised tingimused

  • Käesolevad tingimused reguleerivad Engram Pluss Oü, registrikood 14809478, Kooli 45, Kopli, Harjumaa (edaspidi Müüja ) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel e-poes  www.pauliina.ee
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
  • Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse ning need jõustuvad alates veebilehel www.pauliina.ee  avaldamisest.
  • E-poes kaupade ostmisega ja/või kasutajaks registreerimisega kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega , on nendega nõus ning kohustub neid täitma.

 

Toodete ja teenuste hind

  • Toodete hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%.
  •  Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu.
  • Kui tellimuse hind on kokku rohkem kui 50 eurot (koos käibemaksuga), on toodete transport Eesti Vabariigi piires tasuta. Kuni 50 euro suuruse tellimuse korral on transpordikulu Eesti Vabariigi piires Smartposti pakiautomaati tellides 3€ ja Omniva pakiautomaati tellides 3.50€

 

Tellimuse vormistamine

  • Klient lisab toote ostukorvi pärast toote ning suuruse valimist tootelehel, vajutades selleks nuppu „Lisa korvi“ .
  • Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Edasi maksma“.
  • Tellimus on lõplikult vormistatud pärast makse laekumist.
  • Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Kliendi e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, kontrollige ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
  • E-poel on õigus tellimus tühistada , kui kaup on laost otsa saanud.  Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Müüja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral küsib Müüja Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.

 

Tellimuse eest tasumine

  • E-poes sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
  • Tellimuste eest saab tasuda  Eesti pangalinkidega
  • Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga keskkonnas.

 

Tellimuse saatmine

  • Tellimus tarnitakse kliendile Omniva ning Itella SmartPOST OÜ poolt pakutavate pakiautomaadi teenustena. Tooted jõuavad kliendi poolt  valitud pakiautomaati 1,5 nädala jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Välja arvatud tootegrupis “Soodsad leiud” olevad tooted, mis jõuavad pakiautomaati 1 – 5 päeva jooksul.
  •  Saadetised on jälgitavad:

 

Toodete vahetamine ja tagastamine

  • Kliendil on õigus põhjust avaldamata kasutamata toode vahetada või tagastada 14 kalendripäeva jooksul, lisades toodete tagastuspakki või saates e-posti aadressil info@pauliina.ee täidetud tagastusvormi. Tagastusvorm on allalaetav veebilehe jaluses asuvast viitest või siit lingilt.

Toote tagastamisel ja vahetamisel  kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud. Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati tellitud paki saab tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Omniva pakiautomaadi puhul kasutades algses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi.  Itella SmartPOSTi tellitud kaupade tagastusvõimalused on järgnevad:

    • Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
    • Kui pakk saabus  valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
  • Toote tagastamisel  tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 5 päeva jooksul peale toote jõudmist Müüjani.
  • Vahetamisele või tagastamisele kuuluv toode peab olema kasutamata.
  • Kui Müüjale tagastatud toodet ei ole võimalik välja vahetada Kliendi soovitud suuruse puudumise tõttu, võtab Müüja Kliendiga ühendust.

 

Pretensioonide esitamine

  • Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressil info@pauliina.ee
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
  •  Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates sellest kui tagastatud toode on jõudnud Müüjani.
  • Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul toote üleandmisest ostjale toote parandamisega või toote asendamisega seotud kulud, eelkõige posti-, töö- ja materjalikulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
    • Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül
    • Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise     mittejärgimise tagajärjel
    • Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu
  • Juhul, kui Klient ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste Komisjoni poole.

 

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 18.11.2024